niedziela, 14 czerwca 2015

Wyszperane :)

Chwalę się kolejnymi zdobyczami wyszperanymi w ciucholandzie :)
Staram się zaglądać zwłaszcza do jednego "ciucha" , gdzie zawsze  mają dużo  wszelakich rupieci.
Rzut okiem do kosza gdzie są drobiazgi  i mam kolejne okazy do mojej kolekcji.
Wśród tej gromadki znalazło się parę ciekawych okazów.

Ptak wytwórni AYNSLEY
Kolorowe kwiaty  wytwórni ALBANY
Christmas  wytwórni FENTON
Sówka OAKLEY
Maki  z serii Flower of the Year (1985) wytwórni SPODE
a na koniec cacuszko,  naparstek porcelanowy BOUCHET



Za zakup zapłaciłam 6zł 50 gr :)
 Jak widzicie  nawet ciucholandy mogą wzbogacać nasze kolekcje :)

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko.


8 komentarzy:

  1. To się nazywa zrobić udane zakupy :)
    Szkoda, że w ciucholandach w mojej okolicy nie mają takich drobiazgów, tylko same ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  2. They are wonderful, really beautiful.
    Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Preciosos dedales para aumentar su colección.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia ja moja siostre wyslalam w Czestochowie do ciucholandu...panie zrobily wielkie oczy, ze co naparstki?, jakie?kolekcjonerskie?a co to jest?...Swietne zdobycze i za taka cene fiu fiu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindos e belos dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń