wtorek, 9 czerwca 2015

Wymianka z Marią :)

Kolejna wymiankowa przesyłka dotarła dziś do mnie.Wymieniałam  się z Maria Adelia z Portugali.
Tym razem bez typowych portugalskich kogutów.
Taka gromadka wzbogaciła moją kolekcję .

Porcelanowe , ręcznie malowane , na odwrocie napis Aveiro Portugal
 niebieskie ,  również ręcznie malowane z Aveiro
dwa  w kolorowe paseczki z wypukłymi wzorkami
i ostatni z Fatimy

Jestem bardzo zadowolona z wymiany z Marią.

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo.



9 komentarzy:

  1. O! Śliczne, ręcznie malowane.
    Najbardziej podobają mi się "pasiaki" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonitos dedales que aumenta su colección.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful thimbles of my country!
    Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne naparstki i wcale się nie dziwię, że Ci się podobają.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantásticos estes belos dedais, são magníficos.
    Um abraço.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful thimbles of my country!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piekne, a te kwiatowe mnie urzekly!Masz szczescie do wymianek :).

    OdpowiedzUsuń