czwartek, 22 stycznia 2015

Wymianka z Marysią :)

Dostałam dziś wymiankową przesyłkę od  Marysi.
po rozpakowaniu bardzo się ucieszyłam , bo zostałam obdarowana naparstkami z Wrocławia.
Są to pierwsze naparstki z tego miasta.
dostałam też  rosyjską babuszkę
pyszne herbatki
i bransoletkę zrobioną przez Marysię ( cudeńko)
Dziękuję Ci pięknie Marysiu.
a teraz foteczki :
zdjęcie zbiorowe :)

i po kolei
 naparstek z logo Wrocławia


herb Wrocławia
wrocławskie krasnale

Wrocław ręcznie malowany
i rosyjska , ręcznie malowana babuszka
Dziękuję Marysiu za bardzo udaną wymiankę.



10 komentarzy:

  1. Udana wymianka, naparstki śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne naparstki, ja dzieki Marysi poznalam Wroclaw, bo nigdy niestety nie udalo mi sie osobiscie do niego dotrzec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem szczęśliwą posiadaczką naparstków z Wrocławia i to dzięki Marysi;Śliczności ! a te bransoletki uwielbiam nosić:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę :)
    Szkoda tylko, że jeszcze nie uzupełnili braków po wakacjach :( Latem jednak był większy wybór w naparstkowym asortymencie. Sklepów z pamiątkami kilka, a w nich tylko naparstki z herbem miasta...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upominki cieszą , oj cieszą , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, no i są obowiązkowe krasnale! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulactions for yours ney thimbles!
    Kiss..

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi I´m back.
    Really nice all these thimbles.
    Hugs from Costa Rica

    OdpowiedzUsuń