środa, 7 stycznia 2015

Półeczki :)

Półeczki , półeczki , jeszcze więcej półeczek :)
Nie da się ukryć ze u mnie na ścianach wisi wszelka zbieranina półeczek.Raczej nie prędko sie dorobię wszystkich jednakowych , więc cieszę się z tego co mam.
Marzą mi się duże za szkłem , marzyć każdemu wolno:)
Na początek nowe  nabytki , dwie wąskie , po pierwszym malowaniu
ich wymiary to 86x38
tu powieszone ale jeszcze nie zagospodarowane
Tak wygląda mój naparstkowy kącik
a tu duża półka (66x60) i dwie małe przeszklone
i jeszcze jedna wąska
taka sama wisi w przedpokoju
Tak to u mnie wygląda.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.



10 komentarzy:

  1. Es una maravilla estos estantes, para llenar de preciosos dedales.....
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie te Twoje poleczki wygladaja i mysle , ze nawet daloby sie je przerobic na takie wymarzone ze szklem :).Masz okazala kolekcje!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Like a "thimbltown" . So I need .
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo,sporo tych półeczek u Ciebie wisi !!! :) ja mam zaledwie dwie;pierwszą zrobił mi mój mąż,a drugą kupiłam sobie oszkloną;)w markecie budowlanym widziałam takie fajne przezroczyste plastikowe szyby(pleksie) do drzwi,tną je na wymiar i można by było je zamontować na drewnianą gablotkę,wtedy nasze naparstki nie byłyby pokryte kurzem - zastanawiam się właśnie nad takim rozwiązaniem do mojej tej pierwszej gablotki
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz te półeczki! A kto powiedział, że muszą być wszystkie jednakowe ;)
    Zresztą, u nas trudno kupić jakiekolwiek półeczki na kolekcje, a co dopiero wymagać jednakowych i za szkłem...
    A gdzie kupuje się takie zecerskie szuflady?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małżonek poluje na szuflady po targach staroci w Niemczech , raz trafił na ebay-u.

      Usuń
    2. No właśnie...
      W Niemczech nie bywam, a u nas takich skarbów nie widać nawet na targach staroci :(

      Usuń
  6. Congratulations! It's beautiful.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) super się prezentują! Ostatnio też polowałam na kasztę, ale niestety mi się nie udało :( może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice shelves, sure are lovely with cute thimbles.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń