czwartek, 29 stycznia 2015

Wymianka z Martą :)

Lubię jak listonosz puka do drzwi , bo jak puka to znaczy że ma przesyłeczkę która nie mieści się do skrzynki :) Dziś zapukał z przesyłką  od  Marty .
 Oczka mi się świeciły bo Marta zaszalała , naparstki cudne , uzupełnią moją kolekcję,a do tego ( to już czyste szaleństwo) piękny talerzyk Wedgwood.
Zresztą zobaczcie te skarby

gromadka  zwierzaczków z limitowanej  edycji  Young Highlanders  wytwórni Sutherland
Dwa ptaszorki  też wytwórni Sutherland
Naparstek z Wrocławia i cudny talerzyk Wedgwood.
Do tego ciacha i pyszne herbatki .
Przyznam się ze mam już w domku parę drobiazgów Wedgwood , więc kolejne cacuszko tej wytwórni bardzo mnie ucieszyło.

Dziękuję Martusiu za bardzo udaną wymiankę.


12 komentarzy:

  1. To ja dziekuje za swietna wymianke Ewcia.A talerzyk i ja dzis dostalam od mojej corci, bo sama jeszcze nie mialam hihih

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantástic collection oferece thimbles With animals!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Çok güzel yüksükler.
    Sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka! Przepiękne naparstki, no i ten talerzyk :)
    Ciekawa jestem ile w końcu jest tych zwierzaków z serii Young Hignlanders, bo myślałam, że brakuje mi tylko liska, a ostatnio mignął mi w internecie jakiś zajączek albo królik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez mnie to intryguje , poniewaz ja mam ich w sumie 15 szt.

      Usuń
    2. Kiedyś znalazłam razem z półeczką zdjęcie i było 14, ale w międzyczasie mi się "rozjechała" ta wersja :)

      Usuń
    3. Ja kupilam wlasnie z poleczka, ale na niej jest tylko 12 naparstkow-w oryginale.Udalo mi sie dokupic jeszcze trzy, ale czy jest ich wiecej, tego nie wiem.Ciagle czekaja na swoja kolej na blogu-jakos o nich zapomnialam ;-).

      Usuń
  5. Muy hermosos estos dedales y el plato es muy fino.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne okazy i śliczna wymianka. Ja o takich pięknościach nawet nie marzę ... gdzie Wy szukacie takich piękności.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zaciekawił naparstek z Wrocławia - we Wrocławiu takiego nigdzie nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dodać ,nic ująć - super okazy!!!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń