niedziela, 14 stycznia 2018

Swarovski-ptaki

O naparstkach wytwórni Swarovski już pisałam.Teraz tylko dla przypomnienia.
 Swarovski  stworzył małą kolekcję  kryształowych naparstków z figurkami ptaków. Kolekcja ta powstała  w 1990 r w ramach projektu "Crystal colors"
W skład kolekcji wchodzi :  sowa , papuga,orzeł , papuga kakadu , tukan.
Figurka ptaka jest zawsze matowa , naparstek błyszczący.Naparstki powstały w dwóch wersjach ,   w klasycznym kształcie lub  w kształcie szyszki.

Do mojej kolekcji doleciały kolejne ptaki :

Orzeł
.
.
Sowa
 .Tukan

a tak prezentuje się cała seria ptaków na klasycznych naparstkach

Mam jeszcze dwa egzemplarze na naparstkach w kształcie szyszki

 na koniec chcę się pochwalić że moja kolekcja ma już cyferkę 4.....tak , tak 4000  naparstków sfotografowanych i umieszczonych  na stronie Mojego wirtualnego muzeum.

Zapraszam do obejrzenia :)

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko.

19 komentarzy:

  1. Przepiękna seria! :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne naparstki. Gratuluję pięknej i liczebnej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa naparstki zapierają dech-są prześliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilość, różnorodność zapiera dech, wspaniała kolekcja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolekcja!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu! Gratulacje serdeczne czwóreczki z przodu!!! Super :)
    Seria jest piękna, ja mam na razie jednego ptaszora na szyszuni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow son preciosos estos dedales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Maravilhosa coleção de cristal!
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  9. No to pięknie gratulacje....Kolekcja jest bajkowa jak z krainy lodu...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najpiękniejsza seria jaką widziałam... liczba 4000 naprawdę robi wrażenie! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne naparstki :)
    4tys. to faktycznie masz ich sporo Wooooow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to pokaźna liczba naparstków :D
    A ptaszki są rewelacyjne, to najpiękniejsza seria ze zwierzętami, jaką kiedykolwiek widziałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. 4000 to nie żart, to mnóstwo pracy przy zbieraniu/polowaniu! Ewuniu, gratuluje wspaniałej kolekcji! A te kryształowe to po prostu ACHHH

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak szklane dzieła sztuki, uwielbiam matowione szkło ;)) I te szyszki! Piękne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do teraz wiedzialam ze robia biżuterię. Ale naparstkow bym się nie spodziewała nigdy. Chyba zajrzę do sklepu i nieśmiało zapytam :)

    OdpowiedzUsuń