niedziela, 21 stycznia 2018

Domki

Nabyłam drogą kupna , w bardzo okazyjnej cenie  naparstki -domki szt 7 :)
Mam mieszane uczucia jeśli o nie chodzi .Patrzę  i zastanawiam się czy to naparstki  , czy po prostu miniaturowe domki z okrągłą dziurką od spodu. Idąc tym tokiem to każdą miniaturkę do 3 cm  która posiada od spodu okrągły otwór można nazwać naparstkiem.
Nabyłam , mam, ale mnie nie porwały :)

Wytwórnia Lenox wypuściła serią naparstków- domków pod nazwą LENOX PRINCETON GALLERY-ENGLISH COUNTRY COTTAGE.
Na moich nie ma informacji , że to jest Lenox.
Jest naklejka Handcrafted in China .
A  to moje domki.

Szkoła
Apteka
Ratusz
Domek rybaka
Domek kowala
Domek
 Zamek

 Ciekawa jestem Waszej opinii o tych naparstkach.

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko.

16 komentarzy:

  1. Ja myślę,że to są takie specyficzne naparstki!!Mają od dołu dziurkę??tzn naparstek:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie zawsze tłumaczę przy takich dziwnych okazach, że skoro od dołu jest dziurka na palec, to musi być naparstek ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale jako miniaturki, a nie naparstki. Naparstek zazwyczaj, oprócz otworku na dole, na palec, powinien mieć na górze sporo dziurek/wgłębień, by popychana naparstkiem igła się z niego nie ześlizgiwała. Inaczej naparstkiem nie da się popychać igły przy szyciu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu to na pewno naparstki i w dodatku jakie urocze :) Po prostu są do podziwiania i już :) Ja też mam kilka podobnych ale w kształcie pałaców i zamków. Moje mają naklejkę Lenox...

    OdpowiedzUsuń
  5. Są urocze ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. How a lovely!
    I like all.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam je i mieszane uczucia mam. Zestaw jest ogromny i korci mieć całe miasteczko, no ale... właśnie... czy to jeszcze naparstek (podobnie jak zestaw Lenoxa Kubuś Puchatek...)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukurat podzielam tu Twoje zdanie , że te "niby naparstki" to nie są hihihihi naparstki ;)
    Uważam , że tradycyjny kształt jednak jak dla
    mnie bardziej odpowiada chodź lubię naparstki z
    nadbudową bo jednak ich baza to tradycyjny
    naparstek ;) No ale co kto lubi. Tu myślę , że
    poprostu ktoś albo miał za dużą fantazję ale
    chciał sobie po prostu zarobić hihihihi ;)
    pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very interesting! Really liked it.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam kilka tych domków - są świetne!

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Son geniales estas casas dedal.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne, ale sama nie wpadłabym na to, że są to naparstki ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też by mnie porwały. Swietne są.

    OdpowiedzUsuń