wtorek, 22 listopada 2016

Taki prezent :)

Taką niespodziankę dostałam dziś od Aleny.
Alena poinformowała mnie , że wysłała do mnie przesyłkę , ale zawartość była dla mnie niespodzianką.
Po jej otwarciu bardzo się ucieszyłam , bo Alena obdarowała mnie takimi ślicznymi naparstkami.
Drewniany , ręcznie malowany.
Piękny metalowy
i trzy ażurowe z naturalnymi kamieniami na topie.
 z turkusem
z kamieniem tygrysim
i z agatem
Dziękuję Alena za piękny prezent.



Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko.



12 komentarzy:

  1. No, metalowe są bezkonkurencyjne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dostałaś od Aleny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful gift. The thimbles are beautiful.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale ten z turkusem skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ażurowe naparstki są jak małe dzieła sztuki! Piękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te metalowe ażurowe z kamieniami ogromnie mi się podobają!!!!

    OdpowiedzUsuń