niedziela, 3 listopada 2013

Ten pierwszy raz

Witam Wszystkich którzy  trafią na  mojego bloga.
 Po dość długim czasie chomikowania naparstków , postanowiłam pokazać mój  zbiór.
I tu następny problem  ..od czego zacząć  , który pokazać jako pierwszy gdy jest ich tak wiele .
Decyzja podjęta , jako pierwsze zaprezentuję   naparstki otrzymane  od rodziny , przyjaciół i znajomych.

  Dwa  naparstki od  Ani.
 Zakupione dla  mnie w  czasie wakacji Ani na Malcie
.Odbyły długą podróż  , a  do kraju przywiozła  je mama Ani , następnie już pocztą dotarły do mnie.
Takie  prezenty sprawiają olbrzymia radość , bo ktoś  pamiętał , chciało mu się szukać, kupił , zapakował, wysłał. Dziękuję ślicznie Aniu.


Od Margolci i Pawełka











Zakupione przez synka na szkolnych wycieczkach







A teraz  mała część z  gromadki naparstków które dostałam od Rafałka i Basi z Anglii





Imieninowo -urodzinowe prezenty od męża.



2 komentarze:

  1. Piękne prezenty i pamiątki :)
    Mój zbiór naparstków to też najczęściej pamiątki z podróży :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 2 ostatnie są super. Nie myslalas o tym by zlikwidowac weryfikator obrazkowy?

    OdpowiedzUsuń