piątek, 14 lutego 2020

The A-Z of Romance Barbara Cortland

Do dwóch naparstków które posiadałam

dołączyły dwa kolejne z serii

"The A-Z of Romance  Barbara Cortland "


Barbara Cortland to słynna angielska autorka romansów.Napisała 723 książki.
Kolekcja składa się z 26 naparstków.
Każdy  naparstek  to jedna romantyczna scenka i  oznaczenie  literką alfabetu.
Top naparstka zdobi  serduszko z różowym kryształkiem.

Może macie w swoich kolekcjach podwójne egzemplarze z tej serii.Chętnie się wymienię.

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko :)

10 komentarzy:

  1. Pamiętam jak swego czasu zaczytywałam się w tej autorce:) Wspaniała kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, to bardzo ładna seria. Nie mam niestety u siebie ani sztuki, ale może ktoś się odezwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną kolekcję naparstkow moja nie jest taka bogata, ale jak mi sie trafia coś ciekawego to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne naparstki, przypominają scenki jak z Jane Austen! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne naparstki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń