niedziela, 30 lipca 2017

EGIPT

Pierwsze w mojej kolekcji , metalowe naparstki z Egiptu.
Metalowe , zdobione na całym obwodzie.Top naparstka zdobi malutki kryształek.

Pierwszy ozdobiony podobiznami  Nefretete i Echnatona
w dwóch wersjach kolorystycznych
starego złota




 i w kolorze miedzi



Kolejny to podobizna Tutanchamona i   sylwetka kota- zwierzaka czczonego w Egipcie.




Symbole egipskie
Bogini Izis



Kleopatra

i ????
  Skarabeusz
 W starożytnym Egipcie skarabeusz był uważany za zwierzę święte. Stał się symbolem wędrówki słońca po niebie i symbolem odrodzenia.
.
Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słówko.

16 komentarzy:

  1. Fajny zestaw :)
    Ja tydzień temu dostałam w prezencie ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iiii...Faraon z długą fajką:))))Piękny zestaw tych naparstków:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, piękne naparstki Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Divinos dedais! Tenho alguns gosto muito.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Świetne te naparstki ;) Sama bym sobie takie sprawiła. Faraon jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny egipski zestaw, no i nowy kraj w kolekcji! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw i jeszcze ten kryształek dodaje im uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw naparstków. Z tego wszystkiego mam ten drugi w kolorze miedzi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zestaw naparstków. Z tego wszystkiego mam ten drugi w kolorze miedzi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne naparstki!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne wszystkie okazy! Szczególnie podoba mi się ten z kotem :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Metalowe są cudne ....Mam kilka i co jakiś czas je oglądam...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Ile datali, aż chciałoby się je obejrzeć "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń