poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wymiana z Beatriz.

Lubię wymianki , to już pisałam :) i te "prywatne " gdy  wybieramy naparstki i takie w ciemno organizowane w grupach na FB.
Dziś dotarła do mnie przesyłka od Beatriz ze Szwajcarii.To była nasza prywatna wymianka.
Takie naparstki wybrałam sobie od Beatriz .

Cały komplecik naparstków z żywicy
 do tego para  z Galicji
naparstek z Lozanny
Katedra w Santiago de Compostela w Hiszpanii
bardzo mi się spodobał kształt tego naparstka
i na koniec moja podobizna :)

Dziekuję Beatriz za bardzo udaną wymiankę

14 komentarzy:

  1. Super naparstki!!!A podobizna idealna:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka! Te pierwsze, czerwone fantastyczne, capnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic thimbles! I have the second photo's thimbles.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Muito belos estes dedais da Suiça.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Jeden ładniejszy od drugiego...
    A ostatni bezkonkurencyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna wymianka, te czerwone mam i ja :). Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fantastycny zestaw naparstków. Bardzo udana wymiana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie naparstki boskie a parkę z Galicji
    też mam jest bardzo fajna z nich parka hihi ;)
    Buziaki dla Ciebie Ewciu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,ten cały komplecik najbardziej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Katedra i te czerwone naj naj.

    OdpowiedzUsuń