poniedziałek, 5 listopada 2018

Wszystko z psami :)

Po długiej przerwie wracam z psimi tematami :)
Na początek naparstek -psia głowa.To  druga w mojej kolekcji.
Pierwszy był jamniczek , teraz głowa labradora.
Wytwórni Staffordshire , datowany na 1984r.
Przez ten czas kiedy mnie nie było skończyłam dwa hafciki.

Szczeniaczki - to prezent dla pani weterynarz która od 17 lat opiekuje się moimi zwierzakami.




Drugi hafcik to kolorowy pies. Zobaczyłam u Jadzi i postanowiłam wyhaftować .


i na koniec chcę Wam przedstawić Wam moją psinkę.
Ma na imię Beza.

tak wyglądała gdy trafiła do nas
a tak wygląda teraz

Psina inwalidka , ma niedorozwój dolnej szczęki i bardzo często jęzorek  wisi :)


Musiała też przeżyć wielka traumę , bo odmawia wychodzenia  na spacery.
Wynosimy ją na trawniczek a po załatwieniu swoich potrzeb w tempie błyskawicznym zwiewa do domu.


Dziękuję z odwiedziny i każde zostawione słówko.

10 komentarzy:

  1. Bonito dedal bellos trabajos de punto, y tu perrita muy guapa y tiene que tener paciencia con ella..
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jamniczka! Podziwiam Twoją cierpliwość w haftowaniu ;)
    Słodziutka Beza ma szczęście, że trafiła w Twoje ręce, może z czasem pozbędzie się swojej traumy. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia przede wszystkim hafty są rewelacyjne ale moje serce skradł haft z tymi psiaczkami:) Jest bardzo uroczy!!!Na pewno sprawiłaś Pani weterynarz ogromną radość!!!Bezunia jest cudowna i na tym drugim zdjęciu taka wesoła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindo cachorro. Muito bonito presente para a senhora veterinária.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  5. Naparstek świetny! Bardzo mi się podoba!
    A jakie piękne hafty! Ten zestaw psiaczków - rewelacja!
    A już do ziemi chylę czoło za opiekę nad biedną psinką. Beza wygrała życie! :) Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naparstek cudowny. Psiaki słodkie, podziwiam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pieski wspaniałe! Pozdrawiamy wraz z Pestką ze schroniska :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beza skradła post! Jest absolutnie słodka i pogłaskaj ją ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń